Fav's

X-lash

Har sagt det förut men detta är något jag verkligen, verkligen rekommenderar. Har alltid hatat mina ögonfransar, avundats andras fina, långa, täta fransar då jag alltid haft tunna rent ut sagt skitfula ögonfransar. Och jag lovar er, X-lash är något av de bästa köpen jag någonsin gjort, och det funkar verkligen! Får väldigt ofta komplimanger över mina öfonfransar och de har både växt och blivit tätare. 
 
Kostar: 399:- (För 3 ml) länk
 
 
 

 
Tiger Jeans
 
Har alltid haft svårt att hitta jeans men dessa jeans sitter så himla bra! Har två par och de är lika sköna som snygga. Lite dyrare jeans, men jag lovar att det är värt varenda öre. 
 
Kostar: Från tusenlappen och uppåt. Länk
 
 

 
Teracotta Bronzing Powder
 
Även en lite dyrare produkt, men superbra. Otroligt snyggt solpuder, speciellt när man är lite brun. Det är drygt och sitter som berget när man har det på sig, något smink inte ofta gör på mig haha. 
 
Kostar: runt 500. Länk
 
 
 
Kommentera inlägget här: